Rondreis Zuid Afrika

Dag 4

Vandaag gingen we richting Swaziland, met een tussenstop bij een lunchrom dronken we koffie met gebak omdat er 2 mensen uit onze groep jarig waren. Hierna konden we nog even winkelen om de nodige dingen weer in te slaan, en gingen we gauw weer in de bus omdat het buiten erg warm was. S'middags was het 41 graden! Zo gingen we in een heerlijk gekoelde bus richting Swaziland. Hier hebben we kennis gemaakt met een inheemse stam. We hebben naar hun zingen en dansen geluisterd. En ja hoor de jongens werden alle 3 uitgenodigd om een dansje mee te doen......en ze gingen, alleen werd het later de polonaise. Erg grappig en leuk om te zien. Na een heerlijke lunch gingen we weer richting het hotel en hebben we een lokale markt bezocht. Eindelijk waren we dan in het hotel, waar de jongens een heerlijke frisse duik hebben genomen. Nu is het avond en zijn we bezig met het weblog buiten aan de bar.

Elisabeth

Hallo daar, heerlijke verhalen!
Bedankt voor het lieve kaartje voor Freddie, x.

Alice

Haha daar had ik graag even om een hoekje willen kijken! Even willen zien hoe de mensen daar kennis hebben genomen van de Nederlandse danscultuur! Het is toch wel voor altijd vastgelegd op beeld he?

Anja

Wat gaaf om dit allemaal te lezen.... Wat een heerlijk weer, hier is het koud, dus geniet er lekker van!! Ben benieuwd hoe de stam reageerde op de luidruchtige dansers, had ook graag om een hoekje willen kijken. Groetjes

paula

ha ha , dat had ik ook wel willen zien! hopelijk lig het vast op film!

Oma heemskerk

Lieve allemaal, ben heel blij dat ik iets van jullie heb gehoord en gezien.nog heel veel plezier en ik denk en mis jullie.
P.s. Tis wel lekker rustig nu op zondagochtend zonder die teringherrie

Groetjes oma. Xxx

Danielle

ja hoor hadden ze Guus Meeuwis meegenomen. Beetje hossen tussen de bossen ;-)
Gaaf hoor wat jullie daar zien en doen. Wij lezen met veel plezier jullie verhalen.
Groeten van ons allemaal

Daan & Jo

As, dit heb je toch wel gefilmd he ??? Ik wil dit zien ... die gasten tussen al die andere mensen swingen !!

Pieter en Caroline

Weer genoten van jullie verhaal en net als alle andere "meelezers" hadden ook wij graag deze polonaise van jullie met die stam gezien.Geweldig id aleen al!!!

Erica

Hé mensen, heel leuk allemaal!! Wij horen vaak verhalen van mijn moeder. Nu hoor je het toch weer met andere 'oren'. Klinkt niet echt logisch maar je snapt het wel. 't Ziet er iig allemaal fantastisch uit!! HG

wim, jeannette en de kids

Hoi, we lezen wel dat jullie het super naar jullie zin hebben. Geniet van alles wat nog komt. Veel plezier.

Carl de Held(kapper Carl)

Gave verhalen en onwijs gave foto's, wat een avontuur.
Geniet er van en de groetjes uit het koude en mistige rijnsburg.

koos

helemaal super zeg geniet er van gr kobus