Rondreis Zuid Afrika

Dag 5

Vanmorgen werden we gewekt om 06.00 uur met de beroemde ' Wake-up call' . Om 06.45 gingen we ontbijten en moesten de koffers buiten de deur staan.

Na het ontbijt gingen we weer richting Zuid-Afrika, waar we onderweg stopten bij een paar leme hutjes, onze gids astrid is haar naam, en ze is heel grappig( kan eigenlijk niet anders met zo'n naam) ging vragen aan de grootmoeder die daar woonde en die de baas is of we mochten kijken, en dat mocht.

Wat we daar gezien hebben is met geen pen te beschrijven het heeft ons alle 4 diep geraakt. De troep, ouwe zooi, de viezigheid het is met geen pen te beschrijven. We zijn weggelopen want we konden het niet meer aanzien om bij die mensen te gaan loeren in hun huisjes en foto's te maken. Toen we weer naar de bus gingen hebben we de kinderen pennen, boekjes ed gegeven. De jongens hadden gisteren een bal gekocht die hebben ze ook gegeven, je had die gezichten moeten zien een en al verrukking: EEN BAL!!

We zijn toen op weggegaan naar 'Hluhluwe park' in de plaats met dezelfde naam. Dit is eigenlijk hetzelfde als het Krugerpark maar dan mooier. Hier hebben we een heerlijke picknick gehad en zijn toen weer met een open jeep het park ingereden. Het was onderwijl gaan regenen dus hebbeb we niet zoveel dieren gezien alleen buffels en neushorens van dichtbij.

(Er staat nu een vrouw achter mij die vraagt of ik al klaar ben want ze wil het kantoor waar ik zit te typen afsluiten)

Morgen ga ik verder met het verhaal en komen er foto's bij als het kan.

ps: Ik heb hier geen gevoel dat het zondag is, sorry!

Astrid

Bert en Alice

Nou nou, niet zo verwend...... 'we hebben 'alleen' maar buffels en neushoorns van dichtbij gezien.'

Richard en Caroline

Nou idd Alice je hebt helemaal gelijk

Bert en Alice

Nee hoor, vorige reactie is gewoon een heel klein beetje jaloezie! Dat jullie dat gewoon zien in het echt. De enige dieren die wij zien hier, zijn Wallie en Storm.
Trouwens wat zijn wij dan verschrikkelijk verwend hè met al onze spullen! Bizar dat het zo ongelijk verdeeld is in de wereld. Maar denk ik heel bijzonder om eens te zien, dat zet een mens toch weer even aan het denken......
Die mensen zijn vast erg dankbaar met de cadeau's die jullie hebben gegeven. Liefs van ons

Peter en Jannita

Wat gaaf dat jullie het zo naar je zin hebt en genieten van alles wat jullie meemaken. Blijf er van genieten en van die zondag: elke dag is voor jullie een rustdag deze drie weken!

tante Charlotte

Ik weet tenminste waar jullie over schrijven: heb het met eigen open gezien! Maar de reis die jullie nu maken hoop ik ook nog -eens- te doen. Geniet ervan, groetjes

koos

dat is mooi