Rondreis Zuid Afrika

Dag 7

Goedemiddag allemaal, ik zit hier op mijn bed in een super de luxe hotel. Na vanmorgen om 06.30 te zijn gewekt gingen we om 08.00 in de bus voor een wederom lange zit. We gingen dwars door het "Golden Gate Park" het heeft een oppervlakte van 14000 hectare. We waanden ons in Amerika, de Rocky Mountains. We hebben al vaker de afgelopen dagen aangegeven dat de natuur zo mooi was maar dit heeft alles overtroffen, zo waanzinnig mooi. De grote rotspartijen, het groen de dieren die er vrij rond liepen. Het maakte mij stil en bewust van de kleinheid van ons mensjes en de grootheid van onze Hemelse Vader, wat heeft Hij alles ontzettend mooi geschapen. Als je dan het park uitgaat wordt je weer met je neus op de feiten gedrukt, dat wij mensen van die prachtige natuur een enorme bende maken. Na een paar koele dagen is het kwik vandaag weer gestegen naar ja Paula daar komt die 30 graden! Heerlijk geluncht in een mooie accomodatie. Vandaar hebben we een rit van 3 uur gemaakt om hier in dit hotel aan te komen. We gaan vanavond voor het eerst buiten de deur eten, na een week lang buffetten is dit ook wel weer lekker. Onze gids sprak mij net aan om te zeggen dat zij "traan in die oog kreeg" omdat de jongens u tegen mij zeggen, dat wordt niet meer zoveel gezegd zei ze. Dat taaltje is prachtig om te horen, waar wij een "t" achter zetten doen zij dat niet bijv. bees ipv beest, gewees ipv geweest het komt soms heel grappig over. De jongens worden de Daltons genoemd, het is leuk om te zien en te horen hoe de mede reizigers met ze omgaan en zij met hen. Ik ga nu lekker douchen, want ik ga met mijn jongens uit eten. Ik heb gisterenavond de reacties nog gelezen, het is leuk om te zien dat zoveel mensen dit lezen en sommige reageren. Ik ben zover weg maar zo voel ik me toch een beetje bij jullie. Welsterusten voor straks en misschien tot morgen. Groeten, Astrid

Reacties

Reacties

Daan & Jo

we leven zeker met jullie mee, elke ochtend of avond even kijken of er al wat geschreven is !! Dus blijf vooral jullie belevenissen opschrijven ... hartstikke leuk

wim en jeannette en de kids

We genieten met jullie mee, geniet vn al het moois en draag dit de komende jaren met jullie mee. Joyce vroeg zich af of die tijgers met die jongens wilden spelen, toen ik zei dat ze gevaarlijk waren zei ze dat die jongens ze wel aan konden. Ze vind de fot's ook erg mooi. Groetjes en geniet van de laatste dagen xxxx

paula

Het doet je idd weer beseffen dat wij maar kleine mensjes zijn, bijzonder om het allemaal te zien denk..
Fijn dat jullie zo aan het genieten zijn.
Die 30 gradenheb ik ff niet gezien :) nee hoor heerlijk toch ?
groetjes

Richard & Caroline

We genieten van de verhalen. Het brengt ons op ideeën. Wat moet het daar toch bijzonder zijn. Dat willen we toch allemaal beleven!!!
Geniet nog lekker verder ..... Hopelijk hebben jullie na deze reis nog een week vrij om uit te slapen.

Leon Star

Dag tante en boys, raar om te zeggen maar ziet er cool uit daar. Toch vind ik het wel een beetje jammer, ik mis een beetje de vaderlandsliefde in de verhalen. Zo wordt er verteld over het grappige taaltje, omdat de locals de t van het beest afhalen, wij gingen vroeger naar Hardenberg en daar slikken ze (de aasgieren) meestal de laatste twee letters in van elk woord, dan nog niet over Groningen gesproken, die praten niet, er komt alleen steno uit de bakkes. Maar goed graadje of 30 en een beetje vakantiegevoel, daar kan niet veel tegenop! Veel plezier met z'n allen en denk een beetje om onze planten-Pieter, niet dat ie daar straks plaghutarchitect wordt en voor z'n rimboegirl met speer en al z'n avondeten bij elkaar moet jagen. Doegie

Wilco&Jantina

haha het is echt een live show jullie belevenissen...blijf het maar doen ook als jullie thuis zijn!!
leuk om te lezen wat er nu weer op jullie program stond..kan me goed voorstellen dat je nu beseft hoe klein wij mensjes eigenlijk zijn!!
geniet er lekker van..thuis hebben jullie vast weer een hoop fotos in te plakken...
ps zijn de daltons niet met zn vieren??
ja joh volgende keer Bert ook mee...doei..gr, uit het koude Katwijk...

Ben & Anja

Wij genieten erg veel van jullie verhalen... Elke keer weer zoveel belevenissen, die we allemaal willen meemaken!! Blijft vooral veel schrijven en foto's maken, dan komen we een gezellig avondje foto's kijken!!
Liefs Ben & Anja

Dick

... op die mooie Apple TV natuurlijk.... ;) ;)

hilda

en wij geven ons alvast op voor een avondje foto's kijken op die Apple

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!