Rondreis Zuid Afrika

Dag 9

Om 06.00 op en om 07.30 vertrokken we, op weg naar het Daniel Cheetah Breeding Project dit is een rehabilitatiecentrum voor cheetah's en leeuwen. Na de koffie kregen we gelegenheid om cheetah's en leeuwenwelpjes van dichtbij te bewonderen dit was een unieke ervaring die vooral de jongens nooit meer zullen vergeten. We stapten in de bus en gingen naar het Olifantenpark, omdat het s'morgens had geregent waren de olifanten en de andere dieren ver weg het park ingetrokken. Er waren een stuk of 4 olifanten te zien bij een waterdrinkplaats, een aantal wrattenzwijnen, schildpadden en een stuk op wat mestkevers dat is het. Wij zijn erg verwend met wat we in het Krugerpark hebben gezien later zeiden ze daar ook dat ze minimaal 1x in de maand zien dat een zebra gevangen wordt alleen nog nooit zo dicht bij de weg als wij stonden ( een meter of 3/4) Na een lunch in het Olifantenpark en de giftshop geplunderd te hebben met de hele groep gingen we opweg naar de volgende overnachtings Port Elizabeth. Dit is een mooie badplaats met een hotel aan de boulevard met het uitzicht op de Indische Oceaan, we konden helaas niet naar het strand gaan want het weer zat niet mee. We zijn gezellig wezen eten met z'n vieren in de Afrikaanse Spur, en we zitten nu buiten op het terras bij het hotel de weblog bij te werken en te genieten van de belevenissen van de afgelopen dag !!! Groeten van ons alle 4!

Anja

Super, wat jullie beleven!! Ben nieuwsgierig naar de volgende dagen... Jullie zullen op dit tijdstip 7:15 al gewekt zijn en onderweg zijn naar jullie volgende avontuur vol belevenissen!!!! En ik... zit op mijn werk ;)

Cees & Barbara

Wat een geweldige reis ! Lijkt ons ook wel wat. nog geen enge grote spinnen of slangen gezien? Brr
Heel gaaf die Cheetah's en leeuwen. Veel plezier en belevenissen nog grtjes

cock

Nou girl and (bad)boys, het is goed om te zien dat jullie het zo naar je zin hebben.
Zo te zien worden jullie op de voet gevolgd door een hoop familie en vrienden.
Als ik al die namen en foto's zie van die dieren krijg ik al honger -:) .
Met vriendelijke groet ,
Cock